1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 2645  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138502170005  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۵۸:۰۸
    ۱۳۸۵/۰۲/۱۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

پيكر مرحوم«حسين كسبيان» تشييع شد

پيكر مرحوم «حسين كسبيان» بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون صبح امروز با حضور خانواده بزرگ سينما و تئاتر از مقابل خانه هنرمندان ايران تشييع شد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري ها، در اين مراسم كه با حضور «محمدحسين ايماني خوشخو» معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،«حسين پارسايي» رئيس اداره كل مركز هنرهاي نمايشي،«جمشيد مشايخي»،«عزت الله انتظامي» و تني چند از هنرمندان اين عرصه صبح امروز در خانه هنرمندان ايران برگزار شد،«ايرج راد» با بيان اينكه «كسبيان» با رفتنش غم بزرگي را بر دل همه تئاتريها بر جاي گذاشت، گفت: بزرگي، عظمت و سبك بزرگش در هنر چيزي است كه از «كسبيان» هميشه در ذهن من است. تواضع، فروتني، انسان دوستي، وقار و متانتي از ايشان ديديم كه وصف ناشدني است.
     وي افزود: هنرمنداني روي مردم تأثير مي گذارند كه پشتوانه‌هاي فكري و فرهنگي داشته باشند.«كسبيان» هرگز به دنبال شهرت،مقام و منزلت نبود. در سكوت و آرامش كار مي كرد و تمام وقتش را علاوه بر اينكه به كار بازيگري مشغول بود مطالعه و تحقيق مي‌كرد. از او نوشته‌هاي زيادي بر جاي مانده است كه به چاپ نرسيده و اميدواريم كه بتوانيم آنها را در قالب كتاب به چاپ برسانيم.
     اين بازيگر در ادامه با بيان اينكه هرگز متوجه نشديم كه «حسين كسبيان» از نظر مالي مشكلي داشت يا خير، اظهار داشت: كسبيان هميشه سرش را بالا نگه مي‌داشت. هرگز در مواقع سختي از كسي درخواست كمك نكرد. او هرگز به خاطر پول تن به كار نمي‌داد بلكه تا آن كار را نمي پذيرفت انجام نمي داد و اين مسئله بسيار با ارزش است.
     بنابراين گزارش بعد از صحبت‌هاي «ايرج راد»، «بهمن فرمان آرا» كارگردان با اشاره به اينكه «حسين كسبيان» هنرمند بزرگي بود، گفت: من به «كسبيان» بزرگ مرد كوچك مي گفتم صرفاً به خاطر اينكه عزت نفس خود را حفظ كرد. فقط كارهايي راكه دوست داشت انجام مي‌داد و تا جايي كه توان داشت، كار كرد. من وجود او را در فيلم‌هاي خودم باعث افتخار مي‌دانستم و هر زماني كه او در فيلم‌هايم بازي مي كرد آن اثر بسيار موفقيت آميز بود.
     پيكر «حسين كسبيان» بازيگر سينما،تئاتر و تلويزيون صبح امروز از مقابل خانه هنرمندان ايران تشييع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاك سپرده شد.
     همچنين مراسم روز سوم اين هنرمند مرحوم روز سه شنبه 19 ارديبهشت ماه در مسجد النبي واقع در خيابان كارگر برگزار مي‌شود.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com