1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 720  تاريخ مخابره خبر:  ۱۱/۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138502110200  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۵۳:۳۳
    ۱۳۸۵/۰۲/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«قلقلك» تابستان اكران مي ‌شود

فيلم «قلقلك» تابستان امسال و با آغاز جام جهاني فوتبال اكران عمومي مي ‌شود.

       به گزارش سايت سينمايي سوره، بيژن امكانيان ضمن بيان اين مطلب افزود: به احتمال قوي اين فيلم تابستان اكران مي ‌شود و اين روزها مشغول آماده ‌سازي مواد تبليغي فيلم و پخش آنونس آن در سينماها هستيم.
       وي به ويژگي‌هاي فيلم اشاره كرد: فيلم در ژانر كمدي قرار دارد و به معناي واقعي كمدي اورجينال است و هيچ شباهتي با فيلم‌هاي ديگر ندارد. فيلم به فوتبال نيز نقبي زده است كه به جذابيت آن افزوده است.
       «امكانيان» گفت: فيلم در عين كمدي بودن به شعور و سليقه تماشاچي توهين نمي‌ كند و به آن احترام مي ‌گذارد. در بخش‌هايي هم به مسئله فوتبال مي‌ پردازد. كه به لحاظ جلوه‌ هاي كامپيوتري بسيار خوب عمل شده و براي آن زحمت بسياري كشيده است.
        اين فيلم روايت دو تا آدم آسمون جل است كه تصميم مي‌ گيرند يك داور بين‌المللي فوتبال به نام خسرو ماجدي را كه برنده دو ميليون دلار جايزه نقدي فيفا شده را بدزدند و به جايش امير سرخوش‌ زاده را كه شباهت عجيبي به آقاي داور دارد به بازي فينال جام حذفي بفرستند تا در پايان بازي جايزه را گرفته و بين خود تقسيم كنند.
       عواملي كه در ساخت اين فيلم حضور داشتند عبارتند از: كارگردان: مسعود نوابي، تهيه كننده: بيژن امكانيان، بازيگران: بيژن امكانيان، رضا شفيعي ‌جم، شقايق فراهاني، سيامك انصاري، سحر ولدبيگي، اليزابت اميني، ساعد هدايتي، فروغ رجب بيگي، مدير فيلمبرداري: مجتبي رحيمي، تدوين: حسن ايوبي، موسيقي: فردين خلعتبري، طراح صحنه و لباس: شيرين شازده احمدي، طراح چهره پردازي: محمدرضا قومي، صدابردار: مهدي دارابي.
        «قلقلك» پس از فيلم «سال‌هاي بي‌قراري» (1372) دومين تجربه سينمايي مسعود نوابي است. نوابي پيش از اين مجموعه «دردسر والدين» را براي تلويزيون كارگرداني كرده بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com