1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 629  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۲/۱۳۸۵  نوع : خبر
 کد خبر : 138502100205  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۱۳:۰۱
    ۱۳۸۵/۰۲/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

رضا اعظميان «کارناوال مرگ» راه مي اندازد

رضا اعظميان در آخرين فعاليت هنري خود سعي دارد فيلم سينمايي «کارناوال مرگ» را جلوي دوربين ببرد.

        به گزارش سايت سينمايي سوره، رضا اعظميان، ضمن بيان اين مطلب در خصوص دومين تجربه خود در ساخت فيلم سينمايي افزود: فيلمنامه اين اثر سينمايي، سال گذشته به طور کامل نوشته و آماده شده بود و کارهاي اصلاحي روي فيلمنامه و بازنويسي هاي مکرر روي آن طي چند ماه گذشته به انجام رسيد و در حال حاضر ما فيلمنامه محکم و قابل اعتنا در دست داريم که براي ساخت آن اقدام کرده ايم. ما براي ساخت اين کار به مشارکت جدي و فراگير نيروي انتظامي به خصوص در سطح شهر نياز داريم که به همين خاطر فيلمنامه را سال گذشته براي بررسي و مطالعه ناجي هنر ارسال کرديم که مورد تاييد آنها نيز واقع شد و با انجام اصلاحاتي که از سوي ناجي هنر به ما پيشنهاد شده بود، فيلمنامه به طور کامل تکميل و آماده شد.
        وي خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما منتظر هستيم تا پايان هفته جاري پاسخ نهايي درخصوص حضور و همکاري مستمر نيروي انتظامي را دريافت کنيم تا پس از آن درجهت آغاز پيش توليد از ابتداي هفته آينده اقدام نماييم. چون نزديک به 80 درصد از فيلمبرداري اين اثر در سطح شهر انجام مي شود و ما در برخي مواقع نيازمند ايجاد ترافيک و حضور در خيابان هاي مختلف شهر هستيم که به همين خاطر نيروي انتظامي بايد همکاري گسترده اي داشته باشد. هر چند که تعدادي از سکانس هاي شهري فيلم در شب انجام مي شود و ترافيک خودرويي چنداني وجود ندارد. اما به هر حال همکاري و هماهنگي براي فيلمبرداري در روز کاري نيست که به وسيله مدير توليد و مدير پشتيباني فيلم قابل انجام باشد.
       كارگردان «مرزي براي زندگي» ادامه داد: مناسب‌ ترين فصل براي توليد اين فيلم بهار و تابستان است و ما اميدواريم که از هفته آينده بتوانيم پيش توليد را آغاز کنيم تا فصل را از دست ندهيم. ما براي آغاز فيلمبرداري با بازيگران و تعدادي از عوامل اصلي فيلم نيز گفت و گوهايي انجام داده ايم که التبه در نظر داريم تا نهايي نشدن قراردادها اين مساله را اعلام نکنيم. اما در اين فيلم از بازيگران حرفه اي نيز استفاده خواهيم کرد.
        فيلم سينمايي «کارناوال مرگ» از مضموني اجتماعي برخوردار است و داستان آن درباره رفتارهايي است که به ناهنجاري هاي اجتماعي منجر مي ‌شود و نقشي که پليس در اين زمينه مي‌ تواند ايفا کند. اين فيلم در تلاش است تا نشان دهد که يک اتفاق ساده و پيش پا افتاده که ما در طول روز مرتکب مي ‌شويم، با بي‌ توجهي به چه فاجعه ‌اي در جامعه مي‌ تواند منجر شود. اساس اين فيلم به جاي درمان در پي ايجاد شرايطي براي پيشگيري است.
        نخستين تجربه و ساخته سينمايي رضا اعظميان، فيلم سينمايي «مرزي براي زندگي» بود که به تهيه ‌کنندگي حوزه هنري در بخش مسابقه بيست و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر حضور داشت.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com