1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 530  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۱۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138412240001  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۲۸:۳۸
    ۱۳۸۴/۱۲/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

14 فيلم سينمايي براي تهرانيان

گزارشي از فيلم‌هاي نوروزي شبكه‌ي پنج سيما

شبكه تهران، در ايام نوروز 5 فيلم ايراني، 4 فيلم آمريكايي، يك فيلم ايتاليايي، يك فيلم آلماني، يك فيلم محصول مشترك آمريكا و آلمان و يك فيلم محصول مشترك آلمان و هنگ‌كنگ و يك فيلم سينمايي فرانسوي را با مضامين پليسي، تاريخي، اكشن و خانوادگي پخش مي‌كند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، داستان‌هاي اين فيلم‌ها متنوع است اما همچنان موضوعات پليسي و هيجاني در انتخاب فيلم‌هاي بيشتر به چشم مي‌خورد. همچنين سريال مناسبتي براي آخرين بار نيز در قالب فيلم سيزده بدر براي تهرانيان به نمايش درمي آيد.
    «سرقت در60 ثانيه»، به كارگرداني دومينيك سينا عنوان فيلم سينمايي با مضمون پليسي است كه دوشنبه (29 اسفندماه) از شبكه تهران پخش مي‌شود و نيكلاس كيج و آنجليا جولي از بازيگران اين فيلم هستند.
    «پشت پرده مه» به كارگرداني پرويز شيخ طادي اول فرودين ماه 85 از اين شبكه پخش مي‌شود. داستان اين فيلم درباره پسر بچه كر و لالي است كه در روستا زندگي مي‌كند و با ورود به ناظم جديد او دچار مشكلاتي مي‌شود.
    فيلم «آقا و خانم اسميت» به كارگرداني دوگ لايمن، چهارشنبه دوم فرودين ماه از شكبه تهران پخش مي‌شود و داراي مضمون پليسي و تعقيب و گريز است. براد پيت و آنجليا جولي از بازيگران اين فيلم سينمايي هستند.
    «دور دنيا در هشتاد روز» به كارگرداني فرانك كوريسي پنجشنبه سوم فرودين ماه از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم محصول مشترك هنگ‌كنگ و آلمان است و درباره اتفاقاتي است كه براي لرد كلوين رييس انجمن ملي علوم پيش مي‌آيد و حسادت او به يكي ديگر از اعضاي انجمن علوم است.
    «نرد بان 49 » به كارگرداني جي راسل چهارم فرودين از شبكه تهران پخش مي‌شود و داراي مضموني خانوادگي است.
    فيلم سينمايي «رسم عاشق كشي» به كارگرداني خسرو معصومي شنبه 5 فرودين ماه از اين شبكه پخش مي‌شود. اين فيلم درباره كودك خردسالي است كه پدرش به جرم قطع درختان جنگل به زندان افتاده و او بار زندگي را به دوش مي‌كشد.
    فيلم سينمايي ايتاليايي «اوليتمو» يكشنبه (6 فرودين ماه) از شبكه تهران پخش مي‌شود كه درباره اوليتمو است كه به تازگي از ماموريت بازگشته و متوجه مي‌شود يكي از اعضا گروهش توسط گروه خلافكار مافيايي به قتل رسيده است.
    «هربي پرواز مي‌كند» فيلم سينمايي فرانسوي است كه دوشنبه (7 فروردين ماه) پخش مي‌شود و درباره دختري است كه به تازگي فارغ التحصيل شده و با خريدن يك فولكس قصد شكرت در يك مسابقه اتومبيل راني را دارد.
    «سفر به خير»، يكي ديگر از فيلم‌هاي سينمايي ما مضمون پليسي و جنايي است كه سه شنبه (8 فرودين ماه) از شبكه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم محصول فرانسه است.
    از مجموعه سري نمايش زخم دو فيلم در روزهاي نهم و دهم فرودين از شبكه تهران پخش مي‌شود.
فيلم سينمايي تاريخي «شاه آرتور» به كارگرداني آنتوان فوكوا 11 فرودين ماه از شبكه تهران پخش مي‌شود.
شنبه (12 فروردين ماه) فيلم سينمايي «پايگاه» محصول كشور آلمان از اين شبكه پخش مي‌شود. اين فيلم داراي مضمون جنگي واكنش است.
    13 فروردين ماه هم فيلم سينمايي «براي آخرين بار» برگرفته از سريالي با همين نام است كه در ماه مبارك رمضان پخش شد، از شبكه تهران پخش مي‌شود.
    گفتني است، فيلم هاي سينمايي شبكه تهران ساعت 13 و 30 دقيقه از شبكه تهران پخش مي شود و ساعت 30 دقيقه بامداد روز بعد تكرار مي‌شود.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com