1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 524  تاريخ مخابره خبر:  ۷/۱۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138412070202  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۱۱:۱۵
    ۱۳۸۴/۱۲/۰۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

برگزيدگان مسابقه «فيلمنامه ‌نويسي ايثار» بنياد شهيد معرفي شدند

برگزيدگان نخستين مسابقه فيلمنامه ‌نويسي ايثار در بخش‌هاي انيميشن، نماآهنگ يا كليب، فيلم‌نامه‌هاي كوتاه، بلند و دنباله‌دار(سريالي) معرفي شدند.

     به‌ گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران، هيأت داوران در بخش انيميشن «خواب ستاره» اثر «قربان‌علي طاهرفر» از استان آذربايجان شرقي، «آزاده» از «رحيم كريم ‌زاده» از استان خوزستان و «شيطان بادكنكي» اثر «فاطمه نورسعيدي» از استان اصفهان را به ترتيب به‌عنوان فيلم‌هاي اول تا سوم معرفي كرد.
     در بخش نماآهنگ يا كليب؛ رتبه نخست به اثر «قله‌هاي افتخار» از «محمد حسن ارجمندي» از استان تهران، رتبه دوم به اثر «سقا» از «ميردولت موسوي» از استان اردبيل و رتبه سوم به «پرواز» اثر «ياسر طالبي» از استان مازندران تعلق گرفت.
     در بخش فيلم‌نامه‌هاي كوتاه نيز؛ رتبه نخست به اثر «دو خط موازي» از «مريم خداپرست» از استان مازندران، رتبه دوم به «ماهي مركز كوچولو» از «ايمان اسماعيل‌زاده» از استان تهران و رتبه سوم به اثر «روشني فردا» از «قربان علي طاهرفر» از استان آذربايجان شرقي اختصاص يافت.
     در بخش فيلم‌نامه‌هاي بلند نيز؛ رتبه نخست به اثر «قبيله سكوت» از «منصور زالي» از استان تهران، رتبه دوم به «ساقي» اثر «محمدرضا ملكي» از استان سمنان و رتبه سوم به اثر «بن بست» از «خديجه رجبي» از استان مركزي تعلق گرفت.
     هيأت داوران همچنين در بخش فيلم نامه‌هاي دنباله‌دار(سريالي)؛ اثري را شايسته احراز رتبه نخست ندانست، اما رتبه دوم اين بخش به را اثر «دخترم سارا» از «ماشاالله شاهمرادي» و رتبه سوم را به اثر «به ‌مجنون گفته زنده بمان» از «احمد خدا كريم» از استان تهران اعطا كرد.
     هيأت داوران از ميان فيلم‌نامه‌هاي كوتاه، اثر «يكي بود يكي نبود» از محسن غفاري و «سفر عشق» از «عرفان پروانه» را نيز شايسته تقدير دانست.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com