1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 688  تاريخ مخابره خبر:  ۴/۱۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138411040210  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۴:۰۹
    ۱۳۸۴/۱۱/۰۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

13 فيلم ايراني و خارجي در «زنگ سينما»

همزمان با برگزاري بيست و چهارمين دوره جشنواره فيلم فجر، بخشي با عنوان «زنگ سينما» اختصاص به نمايش فيلم هاي كودك و نوجوان دارد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، در «زنگ سينما» كه سانس‌هاي صبح سينماها را شامل مي‌ شود با هماهنگي مدارس‏، كودك و نوجوانان به تماشاي فيلم هاي مخصوص خود مي‌ نشينند.
     در اين بخش 13 فيلم ايراني و خارجي به نمايش در مي آيد و از اين ميان 3 فيلم از ايران و 10 فيلم از كشورهاي مختلف به نمايش درمي ‌آيند.
     «ماجراهاي اينترنتي» به كارگرداني حسين قناعت كارگرداني كه پيش از اين «من نگين دات كام» را براي كودكان ساخت كه هنوز فرصت اكران پيدا نكرده است. اما «ماجراهاي اينترنتي» كه در آن بهاره رهنما، مريم بوباني و ... به ايفاي نقش مي ‌پردازند درباره دختر بچه ‌اي است كه پدر و مادرش را در زلزله‌ رودبار از دست داده و در يكي از پرورشگاه هاي تهران زندگي مي ‌كند، پس از هشت سال تنها عكس به جا مانده از خود و مادرش را به سايت گمشدگان در اينترنت مي ‌دهد و اين آغاز ماجرا است.
     همچنين «چوپان دروغگو» به كارگرداني سيروس حسن‌ پور نيز در بخش زنگ سينما به نمايش در مي ‌آيد اين فيلم كه درباره پسري است به نام عليمراد كه قصد دارد چوپاني كند و اهالي روستا به او ماموري مي ‌دهند تا او را امتحان كنند، او در انجام اين ماموريت مجبور به دروغ گفتن مي ‌شود و ...
     سومين فيلم و آخرين فيلم ايراني كه در اين بخش به نمايش در مي‌آيد «سرتو بدزد رفيق» علي عبدالعلي زاده است. اين فيلم داستاني عروسكي درباره الاغي قهوه ‌اي است كه در تنهايي و افسردگي زندگي مي ‌كند تا اينكه صاحبش الاغي به نام نسترن را به عنوان جفت و همسرش به نزد او مي ‌آورد، اما دوران خوش زود به پايان مي ‌رسد و صاحب الاغ، اين دو حيوان را از هم جدا مي ‌كند و اين آغاز ماجرا است.
     بر پايه اين خبر، 10 فيلم خارجي كه در اين بخش به نمايش در مي‌ آيند عبارتند از: «اوشام» از كشور كره محصول 2003 است، اين فيلم انيميشن داستان برادر و خواهري است كه بجز يكديگر كسي را در اين دنيا ندارند، تنها آرزوي آنها ديدن مادرشان براي يك لحظه كوتاه است.
     «بچه جاسوس 3» محصول 2003 كشور آمريكا كه داستان جوني و كارمن كورتز است، اين دو مامور كم سن و سال، به هيجان انگيزترين ماموريتشان فرستاده مي‌ شوند، آنها بايد به درون دنياي بازي‌هاي سه بعدي ويديويي بروند.
     «پوكمون براي هميشه» محصول مشترك ژاپن و آمريكا در سال 2003 در اين فيلم يك پوكمون جديد را خواهيم ديد به نام سربي كه قدرت سفر در طول زمان را دارد و ...
«دندان» محصول 2004 كشور انگلستان كه داستان يك پسري جوان و بدبخت به نام دندان در سرزمين پريان دندان است.
     «راهب كوچك» محصول 2002 كشور كره روايت سه راهب از سه نسل مختلف در معبدي دور افتاده و آرام با يكديگر زندگي مي ‌كنند.
     «رشته‌ها» محصول مشترك دانمارك و سوئد در سال 2004، امپراتور هبالون به شكلي غمناك مي ‌ميرد و ميراث وحشتناكش را با خود به گور مي ‌برد. هال تارا، فرزند جوان و بي تجربه امپراتور زمام امور را به دست مي‌ گيرد تا از قاتلان پدرش انتقام بگيرد.
     «قلعه متحرك هول» ژاپن 2004 سوفي 18 ساله پس لز جادو شدن خود را در جسم يك پيرزن مي ‌يابد و...
     «لپل» محصول هلند توليد شده در سال 2005 درباره لپل پسر بچه اي 9 ساله است كه بعد از ناپديدن شدن ناگهاني و عجيب والدينش، مادر بزرگ خبيثش از او نگهداري مي ‌كند، كه او را به عنوان يك خدمتكار به كار مي ‌گيرد.
     «ماموريت لندن» محصول 2004 انگلستان و آمريكا، يك مامورسيا وسيله ‌اي فوق سري ويژه كنترل ذهن را ربوده و حالا مامور كوري بايد براي يافتن و بازگرداندن آن به لندن برود، او براي انجام ماموريت و نزديك شدن مظنونين در قالب يك دانش‌ آموز در مي ‌آيد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com