1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 514  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۱۰/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138410280208  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۳۹:۳۳
    ۱۳۸۴/۱۰/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

12فيلم جشنواره بين‌ المللي فيلم فجر در شيراز به نمايش درمي‌ آيد

پنجمين جشنواره بين المللي فيلم فجر شيراز همزمان با تهران با نمايش 12فيلم بخش «مسابقه سينماي ايران»، از اول بهمن ماه برگزار مي ‌شود.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «دكتر حسين جعفري» مدير كل فرهنگ و ارشاد استان فارس با اعلام اين خبر افزود: اصلي ‌ترين مشكل در برگزاري اين جشنواره در شيراز مشكل بودجه بود كه ‌براي اولين بار با حمايت مسؤولان استان فارس رفع شد.
     وي، هزينه خريداري فيلم ها را حدود 700 ميليون ريال عنوان كرد و ادامه داد: همزمان با تهران از مجموع  20حلقه فيلم ايراني بخش مسابقه، 12حلقه آن در شيراز بر روي پرده سينماها مي ‌رود.
     دكتر جعفري گفت: آيين گشايش اين جشنواره روز شنبه اول بهمن با نمايش دو فيلم كوتاه آغاز مي شود و تا 10 بهمن ادامه پيدا مي كند. اين فيلم ها در سينماهاي سعدي، ايران و  مجتمع فرهنگي هنري حافظ به نمايش درخواهد آمد.
     وي، تعداد فيلم ‌هاي خارجي در جشنواره را هفت فيلم و فيلم هاي ايراني «بخش ميهمان» را 5 فيلم عنوان كرد و افزود: امسال براي فرهنگيان نيز سهميه اي خاص كه حدود 10 هزار برگ است در نظر گرفته شده است.
     دكتر جعفري در ارتباط با فروش بليت براي همگان گفت: فروش بليت در هر سانس قبل از شروع هر فيلم است و به مناسبت مصادف شدن جشنواره با ايام پر فروغ فجر انقلاب اسلامي و هفته ولايت قيمت بليت با 1000 ريال تخفيف با قيمت 6000 ريال در اختيار علاقه مندان قرار مي ‌گيرد.
     وي، اظهار داشت: عمده ‌ترين ويژگي پنجمين جشنواره در شيراز نگاه ويژه به رسانه و خبرنگار است و به همين دليل به بهترين و بيشترين اطلاع رساني خبري توسط خبرنگاران رسانه‌ هاي استان فارس جوايزي اهدا مي‌ شود.
     وي، ادامه داد: خبرنگاران و رسانه‌ها به ‌عنوان قشر اثرگذار در جامعه مي ‌توانند با فرآورده‌هاي خبري خود و پوشش خوب جشنواره زمينه را براي ديگر فعاليت هاي فرهنگي و هنري فراهم آورند.
     دكتر جعفري گفت: برگزاري «جشنواره فيلم بانوان» براي سال آينده در شيراز برگزار خواهد شد و با پيگيري‌ هاي صورت گرفته‌ در صدد اجراي هفته فيلم طنز، «سينماي كودك و نوجوان» و «سينماي كلاسيك» نيز در شيراز هستيم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com