1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 873  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۹/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138409090000  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۱:۱۱
    ۱۳۸۴/۰۹/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

99 فيلم سينمايي در مراحل مختلف توليد قرار دارند

99 طرح سينمايي در مراحل مختلف توليد اعم از پيش توليد، فيلمبرداري و مراحل فني تا آذرماه قرار دارند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از بنياد سينمايي فارابي، از اين تعداد طرح، 9 فيلم آماده نمايش، 24 طرح در مرحله صداگذاري و ميكس، 16  فيلم در مرحله تدوين، 6 طرح سينمايي در مرحله فيلمبرداري و 44 طرح در مرحله تداركات هستند.
    برپايه اين خبر، فيلم‌هاي «نقاب» به كارگرداني كاظم راست گفتار، «فرياد در مرداب» ساخته هوشنگ درويش پور، «طلا» از جعفر پناهي، «شب كايت‌ها» به كارگرداني حبيب‌الله بهمني، «كافه ستاره» ساخته سامان مقدم، «محكومين بهشت» از حجت‌الله سيفي، «نگاه» ساخته سپيده فارسي، «به نام پدر» ساخته ابراهيم حاتمي‌كيا و «اين ترانه عاشقانه نيست» ساخته رحمان رضايي از آثار آماده نمايش هستند كه پروانه نمايش دريافت نكردند.
«سوگند»، «محفل ايكس»، «تك درخت‌ها»، «رقص با رويا»، «جايي در دور دست»، «شوريده»، «چهارشنبه سوري»، «شبانه»، «آرامش در حضور مردگان»، «مواجهه»، «پرونده هاوانا»، «تقاطع»، «هوو» و «قلقلك» و «صبحي ديگر» از فيلم‌هاي در مرحله صداگذاري و ميكس قرار دارند.
    «گاهي واقعي» از رامين لباسچي، «ته دنيا» ساخته بهروزافخمي، «سرگيجه» از محمد زرين دست، «روياي خيس» ساخته پوران درخشنده، «قاعده بازي» از احمدرضا معتمدي، «آتش بس» از تهمينه ميلاني و « زاگرس» ساخته محمدعلي نجفي از فيلم‌هاي در مرحله تدوين به شمار مي‌روند.
    «فرزند صبح» به كارگرداني بهروز افخمي، «آخرين ملكه زمين» از محمدرضاعرب، «عروسك فرنگي» از فرهاد صبا، «دختر ميليونر» از محمدباقر خسروي، «چه كسي‌امير را كشت» از مهدي كرم‌پور، «گيس بريده» از جمشيد حيدري، از طرح‌هاي در حال فيلمبرداري هستند.
    بيش از  80  اثر سينمايي سالانه در صنعت فيلم كشور توليد مي شود و تنها با وجود حدود 280 سالن، نيمي از اين آثار مجال نمايش مي‌يابند.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com