1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 665  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۸/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138408280204  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۹:۴۷
    ۱۳۸۴/۰۸/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

شهرام اسدي:

سينماي دفاع مقدس به خلوص، بودجه و نگرش فراگير نياز دارد

فراموش شدن جوهره اصلي ذات معنوي دفاع مقدس در چنبره مناسبات هزارگانه و محاسبات ريالي، ارزي، مسافري، املاكي و... عمده ترين مشكلات سينماي دفاع مقدس است.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «شهرام اسدي» كارگردان فيلم هاي سينمايي «روز واقعه» و «اوينار» در گفتگو با امور رسانه اي دهمين جشنواره فيلم دفاع مقدس با بيان اين مطلب افزود: ريا و كوته بيني مديران عدم محاسبه تفاوت هاي خطوط و كلمات روي كاغذ و توصيفات پرآب و تاب تعريف كنندگان بعداً سازنده، با تصاويري كه فاش و بي رحم از لنز به گيت و از گيت به نگاتيو، آفريده مي شوند و مكلونات ريايي را بيرون مي ريزند و تيشه بندكردن هاي ارزان قيمت به سبك بنايان و سرهم بندي دست آخر به روال دلالان و فراموشي جوهره سينماي دفاع مقدس اينها مشكلات اين سينما است.
     وي ادامه داد:‌ به اعتقاد من براي رسيدن به سينماي جنگي قوي و فراگير به بودجه خوب دورباش رياكاران، سعه صدر، افق نگرشي باز و فراگير، به كارگيري كاردانان و كاربندان، و خلوص و خلوص و خلوص است.
     وي، تلاش صرف براي معاش بي زحمت و بي تحقيق و بي بازخواست، اخوي، اخوي گفتني و سيد بيا، سيد برو خواندن و... مانع خلق آثار شاخص در سينماي دفاع مقدس شده است.
     كارگردان فيلم سينمايي «اوينار» و «روز واقعه» با بيان اينكه سينماي دفاع مقدس در شكل درستش همواره نياز به توجه و حمايت دارد درخصوص تأثير جشنواره فيلم دفاع مقدس بر اين نوع سينما خاطرنشان كرد: در وضعيت حاضر، جشنواره، صرفاً مي آيد و برگزار مي شود و مي رود. در نگاه بندانگشتي تعدادي خط مشي برندگان جشنواره را وسعت و سوي بيانيه هيأت داوران را الگو مي كنند براي سال بعد، اما در نگاه كلان آرزوهايي كه هر ساله بر سرهم توده مي شوند و به بار نمي نشينند.
     شهرام اسدي، با بيان اينكه با كمال ميل دوست دارم در سينماي دفاع مقدس فعاليت كنم گفت: اما هرگز شرايط را مطابق موقعيت و مفيد واقع شدن نيافتم و متأسفانه با برخي تفكرات جاري و ساري چه تمايلي واقعاً براي فعاليت در اين زمينه مي تواند وجود داشته باشد؟
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com