1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 531  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۸/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138408100012  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۴۵:۴۸
    ۱۳۸۴/۰۸/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

مؤسسه رسانه هاي تصويري عرضه مي كند:

آثار برجسته سينماي ايران و جهان به صورت لوح فشرده ديجيتالي

مؤسسه رسانه هاي تصويري نسبت به آماده سازي و عرضه توليد آثار برتر سينماي ملي در قالب لوح فشرده ديجيتالي DVD اقدام نموده است.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از روابط عمومي اين مؤسسه، با هدف حمايت از ماندگاري و حفظ و ترويج آثار برجسته سينماي ايران و جهان و به منظور فراهم ساختن امكاني مناسب براي علاقه مندان جدي سينما به منظور آرشيوسازي آثار مورد علاقه خود، اقدام به توليد و عرضه عناوين برجسته سينمايي در قالب DVD نموده است.
     اين گزارش حاكي است: DVD توليد شده داراي كليه استانداردهاي جهاني براي اين فرمت بوده و ضمن ارتقاي سطح كيفيت صدا و تصوير به لحاظ امكانات قابل دسترس در DVD و ظرفيت بسيار بالاي آن جهت ذخيره سازي اطلاعات در مقايسه با دو فرمت قبلي VCD و DVD به طيف وسيعي از انتظارات مصرف كنندگان پاسخ داده است. در DVD هاي توليد شده امكان بهره گيري مخاطبان از زيرنويس حداقل به 4 زبان، قابليت ترجمه همزمان براي برخي فيلم ها تا 8 زبان، نمايش پشت صحنه فيلم ها، گالري عكس، درج اطلاعات نوشتاري از قبيل: يادداشت هاي عوامل فيلم،‌ بيوگرافي نوشتاري و تصويري عوامل فيلم و يا هر اطلاعات نوشتاري مورد نظر توليد كننده كه با فيلم در ارتباط باشد فراهم شده است.
     اين گزارش مي افزايد: يكي از مزيت هاي برتر DVD هاي عرضه شده، قابليت استفاده و پخش از انواع سيستم هاي صوتي پيشرفته نظير دالبي ديجيتال 1/5 و dtc و نيز مشاهده فيلم از زوايا و ابعاد مختلف تصويري است كه هم اكنون در سينماهاي جهان مورد استفاده قرار مي گيرد. كه البته فرمت مذكور اين مكان را به بيننده مي دهد تا از صداي مجازي و با كيفيتي برتر در حين تماشاي فيلم لذت برند. نكته جالب توجه در زمينه DVD، ايجاد امكان انتخاب هاي مختلف و ساده جهت استفاده از قابليت هاي مورد نظر توسط بيننده است.
   گفتني است، مؤسسه رسانه هاي تصويري تاكنون 6 عنوان فيلم ايراني و 27 عنوان فيلم خارجي و انيميشن در قالب DVD عرضه كرده است و در حال حاضر نيز 15 عنوان فيلم ايراني دردست توليد و آماده سازي است ضمن اينكه مطابق برنامه ريزي هاي انجام شده تا پايان سال جاري نيز 50 عنوان فيلم ايراني ديگر كه همگي داراي شماره ثبت كپي رايت جهاني است به بازار عرضه نمايد.
     علاقه مندان مي توانند با مراجعه به فروشگاه هاي مركزي مؤسسه رسانه هاي تصويري و يا ساير فروشگاه هاي عرضه محصولات فرهنگي و از طريق تماس با ويديو پيك رسانه و همچنين مراجعه به پايگاه اينترنتي مؤسسه به آدرس WWW.RASANEHA.COM ضمن كسب اطلاعات بيشتر از فيلم هاي توليد شده با فرمت DVD نسبت به خريد عناوين توليد شده اقدام كنند.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com