1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 566  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۷/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138407090007  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۸:۵۳
    ۱۳۸۴/۰۷/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

نگاه 3 فيلمساز به جشنواره فيلم كودك

در ايام برپايي «بيستمين جشنواره بين‌المللي فيلم كودكان و نوجوانان» اصفهان، 3 فيلمساز شركت كننده ديدگاه‌هاي خود را بيان كردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «رسول صدرعاملي» كارگردان فيلم «ديشب بابا تو ديدم آيدا» خواستار توجه بيشتر به مخاطبان داخلي در جشنواره فيلم كودك و نوجوان شد و عنوان كرد: جشنواره كودك بايد در مرحله اول بتواند نيازهاي مخاطبان داخلي كشور را تأمين كند و در مرحله دوم به مخاطبان جهاني بينديشد و مطمئناً آثار توليد شده براي مخاطبان ايراني از قابليت‌ تأثير بر مخاطبان جهاني برخوردار خواهد بود؛ چراكه جنبه‌هاي عاطفي داستاني فيلم‌هاي كودك ايراني مخاطبان جهاني را تحت تأثير قرار مي‌دهد و عامل موفقيت فيلم‌هاي ايراني، شكوفايي فيلمسازان ايراني است.
    حسين قناعت، سازنده فيلم «ماجراهاي اينترنتي» هم معتقد است: اگر ما بتوانيم از طريق فيلم با مخاطب كودك ارتباط برقرار كنيم، به راحتي مي‌توانيم حرف‌هايمان را به او منتقل كنيم و اگر اين ارتباط برقرار نشود، نمي‌توانيم به ارتباط زياد با مخاطب خوشبين باشيم.
    رامبد جوان كارگردان فيلم «اسپاگتي در هشت دقيقه» نيز گفت: چيزي كه ما فكر مي‌كرديم، اين بود كه فيلمي براي خانواده‌ها بسازيم، در اين صورت كودك هم در نظر گرفته مي‌شود. از يك طرف در اين فيلم دو شخصيت كودك داريم كه براي بيننده كودك جذاب است و از سوي ديگر داستان و فضاي كار فانتزي كمدي است و اين فضا براي كودك لذتبخش است.
    وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به ديگر جذابيت‌هاي فيلمش براي مخاطبان كودك و نوجوان اشاره كرد و گفت: علاوه بر تمامي مواردي كه نام بردم رابطه پدر با بچه‌هايش در اين فيلم براي مخاطب كودك داراي جذابيت‌هاي خاصي است. هر چند كه اين فيلم به طور كامل به دنياي كودكان تعلق ندارد، اما كودك در آن بدون سهم هم نيست.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com