1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 740  تاريخ مخابره خبر:  ۹/۶/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138406090103  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۳۹:۳۶
    ۱۳۸۴/۰۶/۰۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

برنامه آتي سينماهاي تهران اعلام شد

شكلات، عروس فراري، مكس، آكواريوم، ديشب باباتو ديدم آيدا، پشت پرده مه، كافه ترانزيت، گيلانه و خواب تلخ در راه اكران سينماي تهران قرار دارند.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «غلامرضا فرجي» مدير پخش و بازاريابي حوزه هنري در گفتگو با سايت گفت: تهران به شرح ذيل است:
در گروه سينماهاي استقلال فيلم «شكلات» به كارگرداني «افشين شركت» و تهيه كنندگي: عبدالله اسفندياري 6 مهر اكران مي شود و در همين گروه فيلم «عروس فراري» ساخته «بهرام كاظمي» به تهيه كنندگي مؤسسه  پويا فيلم پس از «شكلات» اكران خواهد شد.
     برپايه اين گزارش در گروه سينماي قدس فيلم «مكس» ساخته «سامان مقدم» به تهيه كنندگي مؤسسه «هدايت فيلم» 13 مهرماه به جاي فيلم «اسپاگتي در هشت دقيقه» اكران مي شود تا پس از فيلم «مكس» فيلم «انتخاب» ساخته:«تورج منصوري» به تهيه كنندگي:«جلال قزل اياق» به اكران درخواهد آمد.
     همچنين در گروه سينماهاي آفريقا پس از «نوك برج» فيلم سينمايي «آكواريوم» ساخته «ايرج قادري» و به تهيه كنندگي «سرتيپي» اكران مي شود و پس از آن، فيلم «ديشب باباتو ديدم آيدا» ساخته «رسول صدرعاملي» و تهيه كنندگي:«ميلاد فيلم» به اكران درمي آيد.
     گفتني است، گروه سينماهاي قدس و آفريقا در ايام ماه مبارك رمضان به اكران خود ادامه خواهند داد.
     شايان ذكر است در گروه سينماهاي عصر جديد، فيلم «پشت پرده مه» ساخته:«پرويز شيخ طادي» به تهيه كنندگي:«محمد خزاعي» اكران مي شود و پس از آن فيلم «كافه ترانزيت» ساخته «كامبوزيا پرتوي» به تهيه كنندگي:«امير سماواتي» كه در جشنواره فجر بيست و سوم دو سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول زن و فيلمنامه برتر جشنواره را تصاحب كرد به اكران درخواهد آمد. اين فيلم در عيد سعيد فطر اكران خواهد داشت.
     لازم به ذكر است، در گروه سينماي آسمان باز و سينماي كودك و نوجوان هنوز هيچ قراردادي به ثبت نرسيده است؛ اكران فيلم «گيلانه» ساخته «رخشان بني اعتماد» و «محسن عبدالوهابي» در گروه آسمان باز قطعي به نظر مي رسد؛ اما اكران «خواب تلخ» ساخته تحسين برانگيز «محسن اميريوسفي» پيش از اكران در اين گروه، در سينما فرهنگ خميني شهر در تاريخ 19 شهريورماه اكران خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com