1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 689  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۵/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138405290107  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۴:۱۷
    ۱۳۸۴/۰۵/۲۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

در جلسه نقد و بررسي فيلم «محرمانه لس آنجلس» مطرح شد:

نمي توانيم پليس را نقد كنيم

فاصله خيلي زيادي براي رسيدن به چنين سينمايي داريم، شرايط جامعه ما به صورتي است كه نمي توانيم به اين شكل پليس را نقد كنيم.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «محمد درمنش» كارگردان سينماي ايران در جلسه نقد و بررسي فيلم «محرمانه لس آنجلس» از سري برنامه هاي كانون فيلم «ناجي هنر»، ضمن بيان اين مطلب گفت: اگر ما اين نوع فيلم ها را بررسي مي كنيم مقداري هم بايد براي رسيدن به اين جنس از فيلمسازي تلاش كنيم.
    حسين معززي نيا، منتقد حاضر در اين جلسه هم مشكل مذكور را فرهنگي و عمومي تر از يك سازمان خواند و گفت: در فيلم هاي ما از هر شغلي انتقاد شود آن صنف مدعي مي شود و در واقع آدم هاي بد بايد بي اصل و نصب بوده و به هيچ صنفي تعلق نداشته باشد.
    همچنين رضا داوري، فيلمساز جوان با بيان اينكه من به عنوان يك فيلمساز خيلي خوشحال مي شوم تا ايده هايم را با محوريت كمتري بيان كنم تصريح كرد: بايد از نظر فرهنگي نگاه كرد، اين قضيه براي مردم جا افتاده است يا نه كه معتقدم هنوز اين طور نيست. اين حق خواهي بايد از طرف مردم بيان شود تا پليس بتواند آن را بروز دهد و ضمن بيان شدن در فيلم ها، يك روال عادي پيدا كند.
    باقر گودرزي، از كارشناسان انتظامي فيلم هاي سينمايي نيز در توضيحاتي گفت: ما سال گذشته 16 فيلم آموزشي با موضوعات مختلفي چون پليس جنايتكار و رشوه گير، قاتل و بي انضباط ساخته ايم و امسال هم براي 10 فيلم ديگر در ارتباط با معضلات داخلي پليس خودمان با كارگردان ها قرارداد بسته ايم كه به زودي تصويربرداري شان آغاز مي شود و اميدواريم بستر نمايش آنها فراهم شود.
لازم به ذكر است، امير قويدل، علي قوي تن، محمد خزاعي، محمد صنعتي، اميد موسوي، حسينعلي ليلستاني، ابراهيم نامجويان، ستار كاكايي و... از حاضران در سومين جلسه نمايش فيلم كانون ناجي هنر بودند.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com