1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 684  تاريخ مخابره خبر:  ۲۱/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404210107  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۲:۰۳
    ۱۳۸۴/۰۴/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«سرگيجه» «محمدرضا فروتن» را هم گرفت

فيلم سينمايي «سرگيجه» ساخته نهم «محمد زرين دست» با حضور «محمدرضا فروتن» به پايان مي رسد.

     به گزارش سايت سينمايي سوره به نقل از خبرگزاري ها، فيلم «سرگيجه» ساخته نهم«محمد زرين دست» مراحل پاياني فيلمبرداري را با سكانس «دبيرستان البرز» پشت سر گذاشت.
     برپايه اين خبر، گروه پروژه سينمايي «سرگيجه» با پايان فيلمبرداري سكانس هاي مربوط به شهرك سينمايي غزالي، روز جمعه 17 تيرماه نيز در دبيرستان البرز تهران طي دو شب سكانس هاي مرتبط به اين دبيرستان را فيلمبرداري كرد تا پس از آن سكانس پادگان روس ها را فيلمبرداري كند كه پس از گذشت 50 روز آينده همه مراحل فيلمبرداري فيلم به پايان رسد.
     «محمد زرين دست» در اين خصوص گفت: پس از فيلمبرداري، خودم تدوين فيلم را شروع مي كنم و سپس براي انجام كارهاي مربوط به صداگذاري و ميكس، راهي ايتاليا خواهيم شد تا مراحل نهايي را در استوديو «چينه چيتا» به انجام برسانيم. با توجه به روند آماده سازي، فكر مي كنم اكران نخست اين فيلم در جشنواره «فيلم فجر بيست و چهارم» خواهد بود و در ادامه جهت اكران آن در سينماهاي ايران و جهان اقدام خواهيم كرد.
     «زرين دست» افزود: پيش از اين اعلام كرده بودم كه دوست دارم فيلم «سرگيجه» جزو 10 فيلم ماندگار سينماي جهان شود؛ از زماني كه فيلمبرداري را شروع كرده ام اين حس در من بيشتر شده، چون با وجود كساني چون «اصغر رفيعي جم» به عنوان مدير فيلمبرداري و «محمدرضا فروتن»، «كامبيز ديرباز» و ديگر دوستان بازيگر فيلم، همه آنچه كه به تصوير درمي آيد، مطابق با همان تصاويري است كه در زمان نگارش فيلمنامه در ذهن داشتم. اگر همه چيز درست جلو برود، قطعاً «سرگيجه» فيلمي خواهد شد كه تمام پخش كننده هاي جهان به دنبال آن خواهند بود و ما مي توانيم جهت اكران گسترده آن در سينماهاي اروپا و آمريكا با پخش كننده هاي جهاني وارد مذاكره شويم.
     شايان ذكر است، عوامل «سرگيجه» عبارتند از:
نويسنده و كارگردان: محمد زرين دست، بازيگران: محمدرضا فروتن، كامبيز ديرباز، محمدرضا ناجي، جمشيد جهان زاده، احمد نجفي، مهدي سلوكي، عبدالعلي همايون، فرزانه هوشمند، محمد زرين دست، ساناز صالحي، حامد نوروزي، رحيم بلندي و مايرن نانت ويگ، تهيه كننده: مرتضي شايسته و مدير فيلمبرداري: اصغر رفيعي جم و گري گريور.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com