1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 681  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138402150110  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۳۹:۵۸
    ۱۳۸۴/۰۲/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

«جايي براي زندگي» در 21 سالن سينما

فيلم سينمايي «جايي براي زندگي» آخرين ساخته «محمد بزرگ نيا» از چهارشنبه 15 ارديبهشت ماه اكران عمومي خود را آغاز خواهد كرد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، اين فيلم جايگزين فيلم «ازدواج صورتي» در گروه سينمايي عصر جديد خواهد شد تا با در اختيار داشتن 10 سالن در تهران و 11 سالن در شهرستان ها اكران نسبتاً وسيعي را در سطح كشور داشته باشد. اين فيلم در جشنواره بيست و سوم فيلم فجر, علي رغم اين كه فيلم برگزيده جشنواره شناخته شده و جايزه هاي بهترين جلوه هاي ويژه و مديريت توليد و جايزه ويژه هيأت داورن را دريافت كرد، نتوانست نظر منتقدان سينمايي را چندان به خود جلب كند.
     در اين فيلم:«عزت الله انتظامي»، «هديه تهراني»، «هانيه توسلي»، «فردوس كاوياني»، «مهدي ميامي» و«آتيلا پسياني» به ايفاي نقش پرداخته اند. داستان اين فيلم درباره خانواده اي به نام «عيدي محمد» است كه با شروع جنگ تحميلي به دليل هجوم نيروهاي عراقي از هم پاشيده مي شود و خانه و املاك آن ها به تصرف دشمن درمي آيد. آزاد سازي منطقه و دلبستگي‌هايي كه ديگر از بين رفته است, عاملي مي شوند تا هر يك از افراد خانواده سرنوشت تازه اي پيدا كنند.
     فيلم نامه اين فيلم براساس طرحي از «جمال اميد», توسط «محمد بزرگ نيا» به نگارش درآمده و «حسن بشكوفه» تهيه كنندگي فيلم را عهده دار بوده است.
     مديريت فيلمبرداري اين فيلم را «حسين جعفريان»، موسيقي آن را «مجيد انتظامي»، تدوين را «عباس گنجوي» و چهره پردازي اين فيلم را «مهرداد ميركياني» برعهده دارند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com