1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 426  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۱۲/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138312260106  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۵۸:۵۷
    ۱۳۸۳/۱۲/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

ليلا حاتمي: خودم را تكرار نمي كنم

ليلا حاتمي گفت: به نظر من آدم‌‏ها با هم فرقي ندارند به همين دليل هميشه تلاش مي كنم در نقش هاي مختلف خودم را تكرار نكنم.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، ليلا حاتمي كه در نشست خبري فيلم «سيماي زني در دوردست» سخن مي گفت با بيان مطلب بالا درباره چگونگي رسيدن به نقش افزود: براي بازي در نقش، پيش از شروع فيلمبرداري نقشه نمي‌‏كشم، از طرفي فيلمنامه بايد درست نوشته شده باشد يا اگر اين گونه نيست، شخصيتي كه من آن را بازي خواهم كرد بايد منطقي باشد، اگر آن شخصيت منطقي بود، بنابراين به هنگام بازي سعي مي‌‏كنم تجسمم را به شخصيت اضافه كنم و خودم را در آن تكرار نكنم.
     وي، در ادامه خاطر نشان ساخت: هر چه قدر از ابعاد شخصيتي انسان ها كمتر بدانيد بهتر است، در اصل به اين معنا كه هر چقدر شخصيت يك نفر ناشناخته باقي بماند‌‏، آن شخصيت جذاب تر به نظر مي‌‏رسد. اين شخصيت‏ها را در جامعه كمتر مي ‏بينيم، از طرفي وقتي آن شخصيت به طور كامل در فيلمنامه نوشته شده و تمام رفتارهايش منطقي است، تقريباً 80 درصد كار يك بازيگر حل شده است‏، 20 درصد باقي مانده هم به شناخت بازيگر از شخصيت بر مي‌‏گردد.
     ليلا حاتمي سپس دليل حضور خود در فيلم «سيماي زني در دوردست» را فيلمنامه منطقي آن خواند و گفت: براي من وقتي چيزي منطقي باشد كافي است و به چيزهاي ديگر آن خيلي توجه نمي‌كنم در اين فيلم هم مشكلي براي اجرا نداشتم در واقع نقشم را به دليل جذابيت شخصيت و نوشته‌اش خيلي دوست دارم.
وي افزود: فكر مي كردم اين شخصيت تا حدود زيادي علائم بي‌اعتنايي داشته باشد و صدايي كه در نظر گرفتم خنثي تر و احساسش كمتر بود. حاتمي در پايان با اشاره به فضاي تاريك بعضي از صحنه‌ها يادآور شد: من از آن دسته‌ آدم‌هايي هستم كه از فيلم‌هاي تاريك خوشم نمي‌آيد اما دوست دارم در تاريكي بازي كنم!

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com