1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 756  تاريخ مخابره خبر:  ۱۰/۱۲/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138312100002  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۰:۳۹
    ۱۳۸۳/۱۲/۱۰                              تاريخ نشر خبر :  
 

محمدرضا اعلامي، كارگردان:

جشنواره امسال پيشرفتي نسبت به سال هاي گذشته نداشت

در فيلمنامه هاي امسال جشنواره حركت هاي مثبتي قابل مشاهده بود ولي اين مقدار كافي نيست چرا كه در مجموع  در جشنواره فجر پيشرفتي نسبت به سال هاي گذشته حاصل نشده بود.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، محمدرضا اعلامي كارگردان فيلم «رازها» كه فيلم او در بخش مسابقه سينماي ايران جشنواره فجر حضور داشت با اعلام اين مطلب افزود: هيأت داوران فيلم «رازها» را نديده بودند و فقط دو نفر از داوران اين فيلم را در سينماي مطبوعات تماشا كردند و شايد اگر ساير اعضاي هيأت داوران فيلم را ديده بودند در رأي  آنها تأثير ديگري داشت.
    اعلامي درباره اين كه چرا داوران فيلم را در سينما صحرا ديدند اظهار داشت: وقتي مي خواستيم فيلم را روي كپي 35 ميلي متري بكشيم صدا با تصوير روي هم قرار نمي گرفت و هيأت انتخاب قبل از جشنواره اين فيلم را روي نوار ويدئو ديده بودند و ما هفته اول جشنواره به دنبال درست كردن مشكلات فيلم بوديم.
    كارگردان فيلم هاي ساقي و افعي در ادامه با بيان اينكه سينما صحرا هيچ تشابهي به سينماي مطبوعات نداشت افزود: متأسفانه برخورد بعضي از دوستان كه اسم خود را منتقد سينما گذاشته بودند صحيح نبود و در مورد فيلم ها صحبت هاي عجيب و غريبي مي شد.
    اعلامي در خاتمه در مورد فعاليت هاي اخيرش خاطرنشان كرد: نگارش فيلمنامه «بيداري» را به پايان رسانده ام و به دنبال تهيه كننده براي ساخت آن هستم. شايان ذكر است، در فيلم «رازها» ميترا حجار و امين تارخ به ايفاي نقش پرداخته بودند كه اين فيلم در هيچ كدام از بخش ها نامزد دريافت سيمرغ بلورين نشد.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com