1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 521  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۱۰/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138310282012  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۴۸:۱۷
    ۱۳۸۳/۱۰/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

در ديدار اعضاي انجمن صنفي ويديو رسانه با حيدريان مطرح شد:

تأسيس شركت توزيع بين المللي محصولات شبكه نمايش خانگي كشور

مديران موسسات و شركت هاي ويدئو رسانه عضو انجمن صنفي ويدئو رسانه كشور هفته گذشته طي نشستي در محل حوزه ستادي معاونت امور سينمايي وسمعي و بصري با مهندس حيدريان ديدار و گفت و گو كردند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، روابط عمومي معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد: در جلسه مذكور ابتدا علي ابوحمزه، دبير انجمن صنفي ويدئو رسانه گزارش مشروحي را از فعاليت هاي انجمن به منظور پژوهش و تحقيق جهت تهيه طرح جامع شبكه نمايش خانگي كشور، ارتباط مستمر با مسئولين قضايي و انتظامي كشور و برگزاري جلسات منظم با هدف تشكيل ستاد مركزي قاچاق فيلم هاي ايراني، ارتباط با كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي و برگزاري چند جلسه با هدف اصلاح موادي از قانون «نحوه مجازات اشخاصي كه در امور سمعي و بصري فعاليت هاي غيرمجاز مي نمايند» و شروع توليد برنامه هاي سينمايي ويژه شبكه نمايش خانگي كشور توسط برخي از شركت هاي عضو انجمن محورهاي اصلي گزارش دبير انجمن را تشكيل دادند.
    در ادامه جلسه نيز مديران مؤسسات به بيان عملكرد، ديدگاه ها و برخي مشكلات شبكه نمايش خانگي پرداختند و محورهاي ياد شده مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.
    مهندس حيدريان، معاون امور سينمايي و سمعي و بصري در اين جلسه ضمن ابراز خرسندي از فعاليت قابل توجه انجمن صنفي ويدئو رسانه كشور در مدت كوتاه تأسيس آن بر ادامه فعاليت هاي اين تشكل صنفي در راستاي سياست هاي كلان فرهنگي و همچنين همسويي با برنامه هاي بلند مدت تدوين شده اين معاونت در زمينه شبكه نمايش خانگي تأكيد كرد.
    معاون امور سينمايي و سمعي بصري وزير ارشاد با بر شمردن مزاياي متنوع شبكه نمايش خانگي و افزايش روند روبه رشد مخاطبان اين شبكه در كشور، از پژوهش و تحقيق به عنوان عامل مهمي در جهت شناخت صحيح شبكه نمايش خانگي كشور نام برد و خواستار انجام مطالعات جدي پژوهشي در اين زمينه شد.
    اين گزارش حاكيست: حمايت معاونت امور سينمايي از توليدات ويژه شبكه نمايش خانگي با مشخص شدن تعريف دقيق جايگاه توليد اينگونه فيلم ها ويژگي هاي خاص آن و تأسيس شركت هاي خدماتي توليدي تحت پوشش انجمن به همراه ارتقاي شبكه به سمت تكنولوژي روز دنيا با در نظر گرفتن كليه استانداردهاي بين المللي به منظور جذب بهتر و بيشتر مخاطبان شبكه نمايش خانگي كشور از تأكيدات مهم مهندس حيدريان در جلسه مذكور بود.
    بنا بر اين گزارش، معاون امور سينمايي و سمعي و بصري همچنين با تأ‌كيد مجدد بر برخورد قاطع با تخلفات شبكه قاچاق محصولات نمايش خانگي از طريق ستاد مبارزه با فيلم هاي سينمايي، اتخاذ تدبيرهاي صحيح اقتصادي از سوي انجمن جهت حذف سود غير قانوني شبكه قاچاق را خواستار شد.
    گفتني است، در خاتمه اين نشست، مهندس حيدريان با طرح حمايت معاونت امور سينمايي و سمعي و بصري از صادرات برنامه هاي توليد شده توسط شبكه نمايش خانگي به خارج از كشور، تأسيس شركت توزيع بين المللي محصولات اين شبكه را براي حضور مناسب در بازار جهاني و گسترش و هماهنگي در امر مهم توزيع محصولات را پيشنهاد كرد و مقرر شد انجمن با بررسي همه جانبه در اين زمينه اقدامات لازم را انجام دهد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com