1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 707  تاريخ مخابره خبر:  ۲۳/۱۰/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138310232005  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۴۳:۵۷
    ۱۳۸۳/۱۰/۲۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

مجيدي «بيد مجنون» را پسنديد

سرانجام پس از مدت ها آخرين ساخته «مجيد مجيدي» كه با عنوان «بازگشت» مجوز و پروانه ساخت دريافت كرده بود به «بيد مجنون» تغيير نام يافت.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، فيلمبرداري اين فيلم با مديريت «محمود كلاري» در تهران، لواسانات و بخشي از آن در كشور فرانسه، شهر پاريس انجام پذيرفته است. همچنين تدوين «بيدمجنون» در استوديو روشنا و توسط حسن حسندوست به اتمام رسيده است.
    صدابرداري همزمان اين فيلم توسط يدالله نجفي و صداگذاري و ميكس آن توسط محمدرضا دلپاك انجام شد و اكنون در مراحل پاياني است.
    شايان ذكر است: بازيگراني همچون: پرويز پرستويي، رويا تيموريان، صغري عبيسي، محمود بهرازنيا و مليكا اصلاني در اين فيلم نقش آفريني مي كنند.
    گفتني است: «بيدمجنون» محصول سازمان سينمايي سوره است و آخرين مراحل خود را پشت سر مي گذارد تا براي اكران در بخش مسابقه جشنواره بيست و سوم فيلم فجر آماده شود.
   يوسف 45 ساله استاد دانشگاه در رشته ادبيات درس مي دهد. او در سن 8 سالگي بر اثر جرقه آتش بينايي خود را از دست داده است. حالا سالهاست كه او در دنيايي ديگر زندگي مي كند. شكايتي ندارد، زندگي آرام و دوست داشتني اي دارد تا اينكه مبتلا به يك بيماري نسبتاً خطرناك مي شود كه احتمال دارد سلامتي خود را براي هميشه از دست بدهد. داييِ يوسف كه مرد نسبتاً مرفهي مي باشد زمينه سفر او را براي معالجه به خارج از كشور مهيا مي كند. يوسف به فرانسه مي رود در طول مداواي يوسف مشخص مي شود بيماري يوسف خطرناك نيست و غده سرطاني در چشم هاي او خوش خيم مي باشد. با نمونه برداري كه از چشمان يوسف مي شود، مشخص مي شود كه چشمان يوسف در مقابل نور حساسيت نشان مي دهد و در عين ناباوري براي يوسف حالا او بعد از 37 سال مي تواند بينايي خود را بدست بياورد. بعد از گذشت نزديك به سه ماه بعد از آزمايش هاي مكرر بالاخره پيوند قرنيه به چشمان يوسف زده مي شود و او بينايي خود را بدست مي آورد. يوسف وارد جهان ديگري مي شود. جهاني كه حالا هيچ شناختي از آن ندارد حتي زن و فرزند و اطرافيان خود را نمي شناسد. حالا او براي مواجه شدن با اطرافيان خود به خصوص همسر خود نگران است. يوسف در تقابل دنياي جديد كه انگار تولد دوباره اي يافته دچار مشكلات زيادي مي شود و حالا بدنبال دنيابي است كه مي خواهد براي خود بسازد.


انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com