1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 782  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۱۰/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138310222016  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۱۰:۲۸
    ۱۳۸۳/۱۰/۲۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

سيدضياء هاشمي، مديرعامل خانه  سينما شد

سيد ضياء هاشمي، به عنوان مديرعامل خانه سينما، انتخاب شد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، سيدغلامرضا موسوي، سخنگوي خانه سينما درباره انتخاب سيدضياء هاشمي گفت: در آخرين جلسه  هيات مديره خانه سينما سيدضياء هاشمي به عنوان مديرعامل خانه  سينما برگزيده شد.
    سيدضياء هاشمي متولد 1337 تهران، فعاليت هاي سينمايي خود را از 1362 در حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي آغاز كرد و تا 1368 مسووليت هاي مختلفي را در سيستم هاي پخش فيلم، مديريت سينماهاي تحت پوشش حوزه هنري و توليد فيلم را بر عهده داشت. وي از سال 1368 به اتفاق جمعي از كارگردانان سينماي ايران مهاب فيلم را تأسيس كرد.
    تهيه فيلم هاي: دزد عروسك ها، عروس، روز فرشته، ديدار و روز شيطان از جمله فعاليت هاي او در مهاب فيلم بود. از 1376 مجدداً همكاري خود را با حوزه هنري آغاز كرد و موسسه پخش و تبليغات سينمايي را تحت پوشش «سازمان توسعه سينمايي سوره» راه اندازي كرد.
    برپايه اين گزارش، وي از سال 1368 عضو شوراي پخش فيلم مجمع تهيه كنندگان فيلم ايران بوده و در دوره هاي مختلف به تناوب عضو شوراي مركزي اتحاديه تهيه كنندگان فيلم ايران بوده است. وي هم چنين داور نوزدهمين جشنواره بين المللي فيلم فجر بوده و مدتي مديريت بازرگاني و پخش فيلم هاي خارجي بنياد سينمايي فارابي را به عهده داشت؛ هاشمي هم اكنون نيز مدير گروه سينمايي «آسمان باز» است.
    گفتني است، بعد از پايان دوره هيات مديره خانه سينما در تيرماه و انتخابات جديد كه در نهايت بعد از جشن خانه  سينما منجر به استعفاي دسته جمعي هيات مديره و بعد از آن تشكيل هيات مديره جديد شد، بحث و انتخاب مدير عامل همچنان مطرح بوده و اهالي سينما نسبت به آن نظرات مختلفي داشته اند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com