1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 520  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۹/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138309262007  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۳۰:۰۸
    ۱۳۸۳/۰۹/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

علي آشتياني پور، تهيه كننده سينما:

مسئولان سينمايي به فيلمسازان فرصت دهند

 اعتماد و دادن فرصت به فيلمسازان موثرتر از 12 درصد پاداش به محصولات سينمايي است چرا كه اين اعتماد به آنها جرات مي دهد و با اين كار خود به خود فعال مي شوند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، علي آشتياني پور تهيه كننده سينما، در خصوص پرداخت 12 درصد پاداش به محصولات سينمايي گفت: اگر چه هر كمكي كه دولت در اين زمينه انجام دهد خوب است، ولي اين انتظار را داريم كه مسئولان سينماي كشورمان كه دغدغه  فيلمسازان را دارند جدي تر به اين قضيه توجه كنند كه مطمئنا شرايطي كه در حال حاضر در سينماي ما حاكم است، بهتر خواهد شد.
    تهيه كننده فيلم سينمايي «دختري به نام تندر» در ادامه افزود: اگر مسئولان فرهنگي كشور به فيلمسازان فرصت بدهند و به آنها اعتماد كنند در آن موقع خود به خود شرايط صادرات محصولات سينمايي فراهم مي شود و از 12 درصد پاداش بي  نياز خواهيم بود.
    وي گفت: در حال حاضر براي توليد فيلم خارج از كشور بايد هزاران مشكل را پشت سر گذاشت و چه اشكالي دارد كه حمايت هاي ديگري نيز در اين زمينه صورت بگيرد و وقت فيلمسازان براي كارهاي مقدماتي تلف نشود.
    آشتياني پور با ذكر اين نكته بايد در به نتيجه رسيدن مقدمات كار فيلمسازان سرعت به خرج داده شود، يادآور شد: خود من به عنوان يك تهيه كننده سينما هنوز گرفتار اسم يك فيلم هستم و اسم فيلم را كه قبل از اين پوكر بود اكنون به «شطرنج» تغيير داده ايم كه اسم جالبي نيست و اكنون نيز اين اسم قرار است به «نقاب» تغيير داده شود.
    وي ادامه داد: به دنبال مقدمات كار رسيدن فيلم به جشنواره هستيم كه 70 درصد از موسيقي فيلم توسط آريا عظيم نژاد انجام شد و براي جشنواره فجر امسال آماده خواهد شد و مطمئنا اين فيلم از فيلم هاي پرفروش  سال آينده خواهد بود چرا كه در مقايسه با فيلم هاي خارجي مخاطب خود را پيدا مي كند.
    آشتياني پور موضوع اين فيلم را كه به كارگرداني كاظم راست گفتار ساخته مي شود، موضوعي اجتماعي عنوان كرد و افزود: اين فيلم يك طنز تلخ و معضل اجتماعي است كه موضوعي جسورانه دارد و زنگ خطري است براي خانواده ها.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com