1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 528  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۸/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138308132000  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۰۲:۳۵
    ۱۳۸۳/۰۸/۱۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

استعفاي دسته جمعي «هيأت مديره خانه سينما»

شنبه شب 10 آبان ماه در جلسه هيات مديره خانه سينما، اعضاي هيات مديره خانه سينما متشكل از ابوالحسن داوودي، رضا كيانيان، نظام الدين كيايي، بهرام دهقاني، فرهاد توحيدي، حسين فرحبخش و مرتضي رزاق كريمي، استعفاي خود را ارايه كردند.

    قرار شد در اولين فرصت مجمع عمومي فوق العاده خانه سينما براي انتخاب اعضاي هيات مديره جديد تشكيل شود. تا آن زمان هيات مديره فعلي روند اجراي كارها را ادامه خواهد داد.
    لازم به ذكر است، صرف نظر از برخي مسائل پيش آمده پس از جشن خانه سينما، عملكرد هيأت مديره خانه سينما نيز در ماه هاي اخير با اظهار نظرهاي متضادي از سوي اهالي سينما رو به رو شده بود و پس از استعفاي منوچهر محمدي، بعد از نزديك به سه سال، خانه سينما مدير عاملي را انتخاب نكرده است و امر انتخاب مدير عامل بارها به تعويق افتاده است و به ماه هاي آينده وعده داده مي شد.
    به گفته يكي از اعضاي هيئت مديره نامه ‏اي نوشته شده است كه در آن دلايل و توضيحات اعضا در آن آمده و اين در حالي است كه روابط عمومي خانه سينما حضور اين نامه را در روابط عمومي تكذيب كرد.
    اين استعفا در حالي در هيئت مديره خانه سينما صورت گرفت كه پس از جشن سينماي ايران, خانه سينما در سكوت خبري مطلق به سر مي برد و هيچ توضيحي پس از احضار اعضاي هيئت مديره به دادگاه داده نشد و اعضا اين سكوت را دواي درد آن اتفاقات مي ‏دانستند.
    با گذشت چندين ساعت از انتشار خبر استعفا، هم چنان اعضاي هيئت مديره بر منتشر نشدن اين اخبار تأكيد دارند و همه مسائل را به روابط عمومي وا مي ‏گذارند, ولي روابط عمومي خانه سينما نيز از اين مسئله نيز اظهار بي اطلاعي مي ‏كند.
    لازم به ذكر است چندي پيش پس از نپذيرفتن مديريت خانه سينما توسط «منوچهر محمدي» صحبت هايي مبني بر حضور «حبيب الله كاسه ساز» براي اين سمت شنيده شد و حتي حضور وي به عنوان مديريت خانه سينما قطعي به نظر مي رسيد.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com