1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 411  تاريخ مخابره خبر:  ۱۲/۷/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138307142012  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۲۴:۴۲
    ۱۳۸۳/۰۷/۱۲                              تاريخ نشر خبر :  
 

دومين جشنواره منطقه اي فيلم كوتاه خوزستان به كار خود پايان داد

دومين جشنواره منطقه اي فيلم كوتاه خوزستان كه از هفتم مهرماه باحضور فيلمساز جوان پنج استان جنوبي كشور در اهواز گشايش يافته بود شامگاه جمعه با معرفي بهترين ها به كار خود پايان داد.

    براساس رأي هيأت داوران جايزه بهترين كارگرداني لوح تقدير و سكه بهار آزادي از ميان فيلم هاي كوتاه بوف، خداكجاست، من تا، اوهام و عبور از موج و سه تار به بهنام عافيت طلب بخاطر كارگرداني فيلم «بوف» اهداء شد.
    تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و دو سكه بهارآزادي به كارگرداني فيلم «خداكجاست» ساخته ابراهيم سعيدي نژاد كارگردان خوزستاني تعلق گرفت.
    جايزه بهترين فيلمنامه لوح تقدير و سكه بهار آزادي از ميان متن فيلم هاي اوهام، خدا كجاست، عبور از موج، من تا به فيلمنامه «من تا» ساخته زهرا قهرماني از شيراز اهداء شد.
    جايزه بهترين تصويربرداري «لوح تقدير و سكه بهار آزادي» از ميان فيلم هاي جاجيم، عبور از موج، شيزوفرني، رله و خداكجاست به تصويربرداري فيلم «عبور از موج» كار سيدحميد موسوي از خوزستان تعلق گرفت.
    تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و دو سكه بهارآزادي از ميان فيلم هاي جاجيم، دله و شيزوفرني به رضا عبيات تصويربردار هر سه فيلم اهل خوزستان اهدا شد.
    جايزه بهترين مستند از ميان فيلم هاي «دله»، شيزوفرني، تنها روي زمين، محرمانه اهواز و نفت سفيد به سعيده سپهي از خوزستان تقديم شد.
    تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و سه سكه بهارآزادي به فيلم نفت سفيد از محمود رحماني و محرمانه اهواز به حسين بساكي به طور مشترك تعلق گرفت.
    جايزه ويژه هيأت به همراه لوح تقدير به فيلم دوران ساخته «محمد احمدي» از شيراز و تنديس ويژه جشنواره و سكه بهارآزادي به فيلم «كليد» ساخته مهبد بذرافشان از فارس اهداء شد.
    هيأت داوران همچنين در بيانيه خود برخي مشكلات تكنيكي از جمله نور، صدا و تصويربرداري، بهره نگرفتن از انيميشن و عدم استفاده از ايجاز و اختصار و عدم كشف و بازيافت زواياي پنهان و جديد از سوي فيلمسازان جوان را بخشي از اشكالات موجود در تهيه  فيلم كوتاه ذكر كرده بود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com