1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 496  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305292005  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۰۴:۴۴
    ۱۳۸۳/۰۵/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

جلوگيري از پخش فيلم “فارنهايت ‌11/9“ در فرهنگسراي پايداري

روابط عمومي فرهنگسراي پايداري از ممانعت بنياد سينمايي فارابي از پخش فيلم “فارنهايت ‌11/9“ ساخته مايكل مور، در اين فرهنگسرا خبر داد.

    به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) روابط عمومي اين فرهنگسرا با توضيج اينكه نمايش فيلم “فارنهايت ‌١١/٩“ قرار بوده است فقط در يك نوبت امروز (‌1383/05/28 ساعت ‌١٧) و همراه با نقد و بررسي آن صورت بگيرد افزوده است كه براي نمايش اين فيلم بليت فروشي صورت نگرفته بود و بصورت رايگان بود. همچنين خبر نمايش اين فيلم از ابتداي هفته هم روي سايت خبرگزاري ها قرار گرفته و هم در مطبوعات مختلف به دفعات چاپ شده بود در صورتيكه نامه ممنوعيت نمايش فيلم يكساعت قبل از آغاز برنامه، به فرهنگسرا نمابر شد و گفتني است كه نمايش فيلم قرار بود در سالن كوچكي صورت گيرد كه در بهترين حالت و حتي اگر صندلي ها را بدون كمترين فاصله اي در كنار هم قرار دهيم حداكثر گنجايش آن ‌١٥٠ نفر خواهد بود.
    روابط عمومي فرهنگسراي پايداري همچنين، نامه بنياد فارابي به اين فرهنگسرا را در اختيار ايسنا قرار داد كه به شرح ذيل است:
مديريت محترم فرهنگسراي پايداري
احتراماً حسب اطلاع واصله از طريق رسانه‌هاي گروهي، واحد فيلم و تئاتر فرهنگسراي پايداري اعلام داشته است كه فيلم سينمايي “فارنهايت ‌١١/٩” ساخته آقاي مايكل مور در روز چهارشنبه ‌٢٨/٥/٨٣ به نمايش درمي‌آورد با توجه به اينكه كليه حقوق فيلم مذكور در ايران متعلق به بنياد سينمايي فارابي مي‌باشد لذا بدين ‌وسيله به آگاهي مي‌رساند نمايش فيلم “فارنهايت ‌١١/٩” بدون اجازه اين بنياد به عنوان مالك فيلم و بدون اخذ پروانه نمايش از اداره كل نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي غيرقانوني مي‌باشد.
خواهشمند است دستور فرماييد از نمايش فيلم فوق جلوگيري به عمل آيد در غير اين صورت خسارت وارده و مسئوليت آن متوجه آن مديريت محترم خواهد بود. ضمناً تصوير بريده جرايد جهت آگاهي ارسال مي‌شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com