1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 610  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305282006  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۰۸:۵۱
    ۱۳۸۳/۰۵/۲۷                              تاريخ نشر خبر :  
 

دومين جشنواره سراسري فيلم 100 در كرج

روابط عمومي حوزه هنري كرج اعلام كرد :دومين جشنواره سراسري فيلم 100 ثانيه اي به همت دفتر هنرهاي تصويري حوزه هنري كرج ، 24 لغايت 26 آذرماه سال جاري در اين شهر برگزار ميگردد.

    به گزارش خبرگزاري "مهر"  بهنام بهادري دبير اين جشنواره گفت: دستيابي به اهداف مورد نظر در جشنواره  و استقبال بي نظير هنرمندان فيلمساز سبب شد تا با استعانت از درگاه ايزد منان و در راستاي سياست هاي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي و در جهت جذب و پرورش استعدادهاي درخشان هنري و با هدف پاسداشت کرامت و ارزشهاي والاي انساني و بسط و گسترش نگاه موجز در توليد آثار تصويري فراخوان دومين جشنواره سراسري فيلم 100  تنظيم و به سراسر کشور ارسال گردد.
    وي افزود: تشويق و ترغيب جوانان به توليد آثار کوتاه  از ديگر اهدافي است که در جشنواره نخست بدان دست يافتيم و در جشنواره دوم رشد و تعالي آنرا دنبال مي کنيم .
    بهنام بهادري بخشهاي اين جشنواره را مسابقه فيلم هاي 100 ثانيه اي شامل فيلمهاي مستند، انيميشن و داستاني، بخش مواد مخدر و خارج از مسابقه شامل جنبي ، گزيده آثار بين الملل و نمايش ويژه برشمرده و افزود: فيلم هايي که توسط هيات انتخاب پذيرفته خواهند شد با موضوعات کرامت انساني و ارزشهاي ديني، اعتياد و مواد مخدر، دفاع مقدس ، فرهنگ بومي ، انسان و تکنولوژي ، دنياي کودکان و خلاقيت و نوآوري خواهد بود.
    وي گفت: مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره 30 مهرماه 83 تعيين گرديده و آراء هيات انتخاب تا پايان آبان ماه به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسيد.
    وي برگزاري سمينار تخصصي با حضور کارشناسان و اساتيد را با موضوع تبيين جايگاه فيلمهاي کوتاه در حاشيه جشنواره از ويژگي هاي اين جشنواره برشمرد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com