1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 631  تاريخ مخابره خبر:  ۲۲/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305222001  ساعت مخابره خبر: ۱۰:۳۷:۰۰
    ۱۳۸۳/۰۵/۲۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

كاسه ساز؛ دبير نخستين جشنواره فيلم پليس

طي حكمي از سوي سردار محمدباقر قاليباف فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، حبيب الله كاسه ساز به عنوان دبير نخستين جشنواره سراسري فيلم پليس منصوب شد.

    به گزارش معاونت ارتباطات جشنواره، در حكم كاسه ساز به قلم سردار قاليباف آمده است: «نظر به شايستگي و تجارب ارزنده اي كه در عرصه فيلمسازي و برگزاري جشنواره هاي فيلم داريد، جنابعالي را به سمت دبير نخستين جشنواره فيلم پليس مي نمايم، اميد است با هماهنگي و پيتيباني مركز سينمايي معاونت اجتماعي ناجا در برگزاري هر چه باشكوه تر جشنواره كه با هدف ارتقاي احساس امنيت عمومي و توسعه فرهنگ انضباط اجتماعي در راستاي ايجاد امنيت پايدار برگزار مي گردد، سعي وافر معمول داريد.» حبيب الله كاسه ساز از مديران و فعالان جدي عرصه سينما و تلويزيون، فارغ التحصيل دانشگاه هنر است كه تاكنون در سمت هايي چون، مديركل توليد و پشتيباني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مديركل نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مديرعامل انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس و دبير چند دوره جشنواره فيلم دفاع مدقس فعاليت كرده است.
    وي علاوه بر تهيه كنندگي سريال شيخ بهايي، تهيه فيلم هاي سينمايي ارزشمندي چون: مزرعه پدري، حماسه مجنون، پرنده باز كوچك، هور در آتش، نوروز، كنار رودخانه و دانه هاي ريز برف را نيز در كارهاي خود به ثبت رسانده است. مضاف بر اينها وي تهيه فيلم هاي ادوارد و ترانه باران را نيز به عهده دارد.
    نخستين جشنواره سراسري فيلم پليس، با رويكرد اجتماعي ـ امنيتي و انتظامي به منظور گسترش آشنايي مردم با پليس، تبيين جايگاه، ضرورت هاي تأثيرگذاري سينما و تلويزيون و امكانات تصويري در رشد امنيت اجتماعي و نقش پليس در جامعه از نهم تا سيزدهم آذرماه سال جاري در تهران و چند استان كشور برگزار مي شود.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com