1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 571  تاريخ مخابره خبر:  ۱۷/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305172001  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۷:۰۸
    ۱۳۸۳/۰۵/۱۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

ژست افتتاح سالن به چه قيمتي؟!

مصائب مردم و سربازهاي جمعه در سالن شماره 2 سينما سپيده

صداي ضعيف فيلم ”سربازهاي جمعه“و ”قطع و وصل“ مكرر اين فيلم در سالن شماره 2 سينما سپيده در روز پنج‌شنبه، باعث اعتراض علاقمندان بسياري شد كه براي تماشاي اين فيلم به اين سينما آمده بودند تا جاييكه برخي از آنان، براي رسيدن به سانس سالن ديگري براي تماشاي اين فيلم، سالن سينما سپيده رابا عجله ترك كردند.

    به گزارش خبرنگار هنري ايسنا، فيلم “سربازهاي جمعه” كه از ابتداي نمايش خود، در سالن شماره يك سينما سپيده اكران شده بود، روز پنج‌ شنبه به سالن شماره 2 سينما سپيده منتقل شد كه پيش از اين براي نمايش فيلم‌هاي كوتاه در نظر گرفته و با حضور مسئولان معاونت سينمايي به اين منظور(نمايش و حمايت فيلم كوتاه) افتتاح شده بود!.
    در ابتداي نمايش اين فيلم، صداي آن، آنقدر ضعيف بود كه تعدادي از تماشاگران، آن را نوعي توهين به خود دانسته و سالن را ترك كردند و برخي ديگر با مراجعه به مسئولان سالن، خواستار حل فوري اين مشكل شدند كه بعد از آن نمايش فيلم قطع شد.با آغاز نمايش مجدد فيلم” سربازهاي جمعه“ صداي فيلم كمي بهتر شد اما تصوير فيلم به هم ريخت و دوباره با قطع فيلم، سعي در رفع اشكال نمايش آن شد و بار ديگر كه به نمايش درآمد صداي فيلم خوب شد اما تصوير روي پرده همچنان و تا آخر نمايش، تار ماند. تمامي اين اشكالات فني ، قطع فيلم و روشن شدن چراغهاي سالن بالافاصله بعد از آمدن نخستين عنوان تيتراژ پاياني، در كنار هواي بسيار گرم از جمله دلايل اعتراض برخي از “سرمايه‌هاي اصلي سينما”!! بود . هنگام خروج از سالن نيز هريك از تماشاگران به نوعي اعتراض خود را بيان مي‌كردند.به گزارش ايسنا يكي مي‌گفت: وقتي نمي‌تونيد، چرا الكي ژست افتتاح سالن جديد مي‌گيريد؟! و ديگري هم معتقد بود بعد عمري يك فيلم خوب هم كه مي‌آيد، بايد با بدبختي تماشا كنيم!.
    تماشاگر ديگري نيز اظهار مي‌داشت: وجود مشكلات اينچنين در سالن‌هاي سينمايي ايران چيز تازه و تعجب برانگيزي نيست، اما انتظار و توقع بي‌جا از مردم، براي تماشاي فيلم در اين سالنها و التماس آشتي با سينما از سوي مسئولان و سينمادارها، جاي تعجب دارد.
انتهای پیام /

 
   
 اين خبر  با رويدادهاي زير مرتبط مي باشد :
  • تاكنون اكران فيلم كوتاه در اين سينما آغاز نشده است. (با اولويت 1)
  •  
        خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
      كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
    Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
    توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com