1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 529  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305152003  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۳۶:۰۰
    ۱۳۸۳/۰۵/۱۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

نهم تا سيزدهم آذرماه سال جاري؛

نخستين جشنواره سراسري فيلم پليس در كشور برگزار مي‌شود

نخستين جشنواره سراسري فيلم پليس با رويكرد اجتماعي، امنيتي و انتظامي نهم تا سيزدهم آذر ماه سال جاري به طور همزمان در تهران و پنج استان كشور برگزار مي‌شود.

    به گزارش ايسنا به نقل از معاونت ارتباطات و روابط عمومي جشنواره سراسري فيلم پليس، اين جشنواره در پنج بخش جداگانه، “پخش فيلم‌هاي سينمايي“ پخش آثار تلويزيوني - سريال - نماهنگ - پويانمايي - آثار ‌٣٠ تا ‌٩٠ دقيقه‌اي“، “پخش آثار مستند“، “پخش فيلم‌هاي كوتاه“، “پخش مواد و اقلام تبليغي شامل پوستر، آنونس و مجموعه عكس“ برنامه‌ريزي و طراحي گرديد.
    بر پايه اين خبر، اين جشنواره با هدف تأمين و توسعه فرهنگ آشناسازي مردم با پليس، شناسايي جايگاه، ضرورت‌ها و تاثيرگذاري‌هاي سينما و تلويزيون و امكانات تصويري در رشد امنيت اجتماعي و با نگاهي به حضور پليس در فيلم‌هاي سينمايي، تلويزيوني و آزاد يك دهه گذشته توسط معاونت اجتماعي نيروي انتظامي با همكاري سازمان‌ها و مراكز فرهنگي و هنري كشور به اجرا درمي‌آيد.
    در متن فراخوان جشنواره عنوان شد: آثار ارسالي بايد به موضوعاتي چون “جايگاه و نقش پليس در جامعه در مقابله با ناهنجاري‌ها و مفاسد اجتماعي و صيانت از امنيت عمومي“ و نيز نقش پليس به عنوان نماد اقتدار، مهر، امنيت و دفاع از ارزش‌هاي فردي، ملي و ديني شهروندان و مضاميني از اين قبيل پرداخته باشند.به گزارش ايسنا،
از سوي روابط عمومي جشنواره مقررات شركت هنرمندان و فيلمسازان به اين شرح آمده است: آثار شركت كننده توليدي سالهاي ‌١/٧/٧٣ تا ‌١/٧/٨٣ باشد، شركت كليه فيلمسازان، تهيه كنندگان، نهادهاي دولتي و خصوصي آزاد است. ارسال يك نسخه ويدئويي مطلوب براي ارزيابي اوليه الزامي است. آثار درقطع هاي 35 م م، 16 م م، دي وي، بتاكم، دي وي كم پذيرفته مي شودعلاقمندان مي توانند فرم شركت در جشنواره را حداكثر تا تاريخ 31 شهريورماه سال جاري به نشاني: تهران، خيابان انقلاب، خيابان جمالزاده جنوبي، نبش خيابان شهيد رشتچي، معاونت اجتماعي نيروي انتظاي، مركز سينمايي ناجا (ناجي هنر) دبيرخانه جشنواره ارسال و يا تحويل نمايند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com