1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 566  تاريخ مخابره خبر:  ۲۹/۴/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138304292005  ساعت مخابره خبر: ۱۵:۲۸:۳۴
    ۱۳۸۳/۰۴/۲۹                              تاريخ نشر خبر :  
 

با بازي يكتا ناصر و سياوش تهمورث:

فيلم وارث خانه اي از شن به مرحله ساخت موسيقي رسيد

فيلم سينمايي " وارث خانه اي از شن " به كارگرداني هادي انبار دار به مرحله ساخت موسيقي رسيد.

هادي انباردار که پس از فوت اردشير افشين راد - کارگردان اوليه " وارث خانه اي از شن " - مسئوليت ساخت اين فيلم را برعهده گرفت، در گفت و گو با خبرنگار سينمايي "مهر" درباره توليد اين اثر گفت: اين فيلم در اصل حاصل تلاش و خلاقيت افشين راد است که به خاطر درگذشت وي قرار شد به وسيله  فردي ديگر   به پايان برسد. اما با توجه به نزديکي و دوستي که من با آن مرحوم داشتم، به توصيه دوستان ادامه توليد فيلم برعهده ام قرار گرفت و به جرات مي توانم بگويم بيش از 75 درصد اين اثر به افشين راد تعلق دارد.
وي در ادامه به روند توليد و آماده سازي فيلم اشاره  و خاطر نشان کرد:  تدوين نهايي اين فيلم به وسيله آرش معيريان انجام شده است و اکنون موسيقي آن به وسيله امير توسلي ساخته مي شود و پس از اتمام اين مرحله، صداگذاري نهايي فيلم صورت خواهد گرفت.
انباردار  در خصوص مضمون اين فيلم توضيح داد:  من وقتي فيلمنامه را خواندم ساختار داستان و مضمون فيلم مورد توجهم قرار گرفت و با هماهنگي که با نويسنده صورت گرفت، فيلمنامه نهايي به نگارش درآمد. از نظر مضموني به نظر من داستان اين فيلم ارتباط خوبي مي تواند با خانواده هاي ايراني برقرارکند، چون موضوع محوري اثر که درباره ازدواج مجدد و مسايل و مشکلات ناشي از آن است، چندان با شرايط جامعه ما بيگانه نيست و مخاطب مي تواند با داستان حس همدردي ( همذات پنداري ) برقرار کند.
داستان فيلم " وارث خانه اي از شن " که به وسيله شعله شريعتي به نگارش درآمده درباره يک مهندس است که پس از جدايي از همسرش، با تنها دخترش سارا زندگي مي کند. اما پس از مدتي به فکر ازدواج با زني مي افتد که او هم از همسر سابقش يک دختر دارد.  تفاهم نداشتن سارا با نامادري و نا خواهري اش و دوستي با افراد ناباب موجب مي شود که سارا به مواد مخدر آلوده شود.
در اين فيلم سام درخشاني، يکتا ناصر، سياوش تهمورث ، معصومه آقا جاني و سوگل خسروي به ايفاي نقش مي پردازند. اين فيلم محصول هدايت فيلم است.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com